Opinie na temat używanych ROMów. [ZUK Z2]

ZukZ2Fan

Active Member
Jan 22, 2017
296
49
28
38
Na podstawie jak długiego czasu używania to stwierdzasz? Telefon będę raczej szykował do sprzedaży, więc zależy mi na czymś co będzie najprostsze w obsłudze nawet dla największego laika. ZUI nie chce pchać bo boję się, że ktoś może mieć problem z powiadomieniami i nie ogarnie, że trzeba się bawić w ustawieniach ramu, whitelistach, oszczędzaniach baterii itp.

A co do mojego wcześniejszego postu o tym, że moja bateria w Z2 ma już tylko 2600mah zamiast 3500mah to chyba mi się miernik zepsuł. Ostatnio nabyłem w dobrej promocji Xperie XZ1 compact która ma baterię niby 2700mah a od 0% do 100% miernik pokazuje tylko 1600mah :/

Czasy SoT na Xperii mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły, mam nadzieję, że to się szybko nie zmieni, przy pełnej konfiguracji telefonu tak jak to bywało na ZUKu SoT mam na poziomie ~9h.
mam ten rom od czasu jak tylko wyszedl i zawsze do niego wracam po testach innych, kernel nameless 19 ma wsparcie dla OIS wiec fotki z GCAM 6 po konfiguracji wychodza oblednie, tryb nocny wymiata, fotki sa lepsze niz na moim p20.
zero problemow z powiadomieniami.. obsluga chyba prostrza byc nie moze w koncu czysty andek :)
co do sotu sie nie wypowiem bo uzywam 2 telefonow, ale ok 4,5h jakos
 

woza77

New Member
Nov 2, 2017
8
0
1
Czy na najnowszym sofcie RR 6.2.1 nie ma problemu z GCAM? Jak wychodzą zdjęcia? Możecie wrzucić zdjęcie zrobione na tym sofcie?
 
Last edited:

ZukZ2Fan

Active Member
Jan 22, 2017
296
49
28
38
Czy na najnowszym sofcie RR 6.2.1 nie ma problemu z GCAM? Jak wychodzą zdjęcia? Możecie wrzucić zdjęcie zrobione na tym sofcie?
dla mnie gcam dziala lepiej niz na AEX 6.1 (pie)

tu fotki w trybie nocnym (rowniez za dnia w tym trybie, bo wtedy fajnie mozna podbic HDR np w snapsed)


https://drive.google.com/open?id=1hJrriDKMzeZGJRpqg85qxDeyeGfhKRS2
https://drive.google.com/open?id=1HRSGkwDfTvuOwrL3cdpegSUO0BaBAHAE
https://drive.google.com/open?id=1OIUXfQMM7yIhmRp2zeG-cjk5KBvz_Lxn
https://drive.google.com/open?id=1NWeXGNKITrqRHO7g42-CaKXlIz0hLnO2
https://drive.google.com/open?id=1NwktqjdDvVo9uIZorM9IWBRDSh7-v-wB
https://drive.google.com/open?id=1OM83m19_ZoFenqWyiyOh7Ak30Kw-E_df

dla mnie z2 pro piekne fotki robi :) mam tez huawei p20 i wymieka przy zuku
 

woza77

New Member
Nov 2, 2017
8
0
1
Super. Która wersje GCAMa masz u siebie? Jakich apek jeszcze używasz do zdjęć?
 

Bartek1

New Member
Dec 18, 2017
3
0
1
Ktoś wie czemu po zainstalowaniu Jaguar Oreo z 10.01 i następnie wgraniu gapps nie działa Google Play? Ciągle pojawia się komunikat "Sprawdzam dane".